Tuesday 11 October 2011

...PeNGorBaNaN

On d way drove to office, I listened to radio Hot FM..they were discussing about erti PENGORBANAN...Besar ertinya pengorbanan. People sacrifice, tak kira dlm apa situasi sekalipun..Kecil atau besar, ia tetap dilakukan.."Pengorbanan" meninggalkan impak yg besar dlm diri seseorg, especially pd org yg merasai pengorbanan tersebut..

One caller told about her sister,...bgmn her sister berkorban utk family. Aku teringat pada kakakku sendiri. No doubt, dlm famili, aku rasa dialah yg paling byk berkorban semasa kami susah dulu. Utk adik2, especially when I was studying..the money spent to me. Aku teringat lagi, if ada jer dinner for graduation, aku mesti nak pakai baju baru (same goes to others)..dah tu nama pun student lagi, manalah ada duit nak beli kain yg cantik2!!! Apalagi kakaklah tempat aku mengadu...kata nak beli kain ni, kain tu...Kakak dgn rela hati belikan jerlah utk aku .... Thanks a million to her!! 


This is my lovely sister ... sweet orgnya, very patient, tak suka marah2 ....


Ini masa kami balik kg ... bersantai di pantai..bawa my nephews jalan2. Aku dah tak ingat pantai apa dah :)


Ini di Secret Recipe, Alpha Angle Wangsa Maju ... her birthday that day. I gave her & sons a treat...lama aku tak belanja dia org makan..asyik kakak jer yg belanja aku..alasan aku, " alaa kak na ni Lah sorang jer, tak ramai.." he heee

No comments:

Post a Comment