Monday 3 October 2011

It's Monday 3rd Oct 2011...

Alhamdulillah, it's Monday, 3rd Oct.. I am @ office, work as usual ... Happy Monday, thru all d day, insyaallah :D 


Hmm...yesterday, I fulfilled frens' invitation to have "makan2" at their house. I asked Ayu to accompany me. Alhamdulillah..first house, we headed to rumah Shida dulu. Lama betul tak jumpa dia since I met her at her office, kat Damansara..She still maintained kurus..We were d first guest yg sampai ha haaa...mmg aku target awal bcoz another one house to go..But kalau dah awal tu, foods pun not fully ready. Anyway we can wait..Bestnya aku makan nasi ayam dara, lama tak makan macam gini..rasa nak tambah, but controlllll, there was more foods to eat!!! After a while, her frens came..we had a chat about housing interest rate bla blaa .... they were ok n friendly, macam tulah senang berkawan ... Org kata "rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari"..


We headed to Sue's hse after having delicious foods at Shida's hse..This time aku tersesat pulak nak cari rumah Sue, heran pulak he heee...Apalagi, Sue mmg masak my fav ayam masak kicap (different from normal masak kicak yee)..We "lepak" until petang.. Around 5.10 pm I drove back, sent Ayu home and direct to home! Penat, but glad to see old frens..


Hmm..what's more to do? I read newspaper ... macam2 berita, suka duka. Life is like dat kann!!! 




 Yg ni kisah hiburan ... "Tiz cemburu babak romantis Remy, Danielle.." Begitulah kalau hati di lamun cinta..If boyfren do something with other girl, of course lah perasaan tu ... 
As long as jgn bergaduh di lokasi bcoz of one guy sudahlah, nnti yg aib diri sendiri jugak..






This news lg menarik ... "Konvo 3 Beranak".., Ibu, ayah & anak had their convocation on d same day. Alhamdulillah..




Hmm...I don't really like this news. To me wartawan shud not publish something yg boleh memalukan other people with their writing..Yes no doubt, Wilma pernah jadi public figure...n now she has her own life..biarlah dia dgn her life..Who are we to interfere..Aku petik kata Zubir (d journalist), semoga Wilma tidak meneruskan niatnya utk berkahwin dgn suami org itu..If it is fated for her to marry dat guy, nak buat macam mana..Kita doakanlah yg terbaik, semoga kedua2 marriage dat guy itu berkekalan sehingga ke akhir hayat. N hope dia boleh berlaku adil ..


12.30 pm


Lunch time ... as usual, I'll go out with Ina..today we decided to have yong tau foo @ 
G Tower. Malas nak jalan jauh2..Alhamdulillah, fulfilled my taste!! We had a chat on what's happening around us..good n bad things, utk pedoman bersama...At least I felt relief when I talked to her..I believe in myself! I juz have to explore myself ... when??





No comments:

Post a Comment